dodaj do obserwowanych

3.06.2013

Ramoneska

Bardzo lubię kurtki ramoneski, mogłabym je mieć we wszystkich możliwych kolorach,tak samo jak marynarki:)




Chciałam taką mieć już od dłuższego czasu, więc się na nią skusiłam:)Urzekł mnie jej kolor, przejść obojętnie obok już nie potrafiłam:) Jest miłą odmianą dla czarnej, którą też ubóstwiam, ale zdecydowanie ta rozświetla mi pochmurne dni, których teraz nie brakuje:(

kurtka-escandelle paris
spodnie-new yorker
top- house
buty-galeria handlowa
torebka-allegro

10 komentarzy:

  1. Super się ubierasz:) Podoba mi sie taki styl. Zapraszam do siebie angelikai.blogspot.com . Pozdrawiam Angelina

    OdpowiedzUsuń
  2. Natalio świetny top i ramoneska:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nati świetnie wyglądasz ...

    Extra kurteczka!!! ;-)

    Ps.
    Ciesze się, że założyłaś bloga! ;-)
    Życzę wytrwałości ;-)))

    xoxo

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też lubię ramoneski. Bardzo:) Twoja ma śliczny kolorek. Miłego blogowania. Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taak,kurteczka jest piękna,jej kolorek-achhhh ,bardzo mi się podoba ten Twój naturalny look,pozdrawiam serdecznie;))

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;)Staram się odpowiedzieć na każdy :)