dodaj do obserwowanych

26.06.2013

Biały top

Cześć Kobietki;)
Ale pogoda nam się zrobiła,od wczoraj wciąż pada i pada....Do tego jeszcze wiatr i tylko 14 stopni i pomyśleć,że zaledwie parę dni temu mieliśmy upały ponad 30 stopni....
Fotki zrobione kiedy jeszcze pogoda dopisywała:)





Polecam blog
http://viosna000.blogspot.com/2013/06/o-odmiennym-spojrzeniu-na-mode.html
Bardzo fajny temat, zgadzam się z tym w 100% i zastanawia mnie fakt dlaczego tak właśnie jest..jak myślicie?
Czy Wasi faceci też oglądali by Was w kusych strojach i macie zupełnie inne spojrzenie na modę?

15 komentarzy:

  1. Ale mnie zaskoczyłaś:), dzięki za polecenie:)!

    A co do zestawu, to bardzo podobają mi się dodatki: torba i buty:)

    OdpowiedzUsuń
  2. swietne polaczenie:) zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajne te obcasy, przykuwają wzrok :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Przyjemny blog i bardzo ładne szpilki :)

    WWW.DEZAAR.PL

    OdpowiedzUsuń
  5. Boski top i torebka :)))
    Zapraszam serdecznie do mnie na mega konkurs z butikiem LOLA

    E. :*

    OdpowiedzUsuń
  6. Super fajny look!:))Szpile są obłędne:)
    Muszę zajrzeć do Viosny i poczytać ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Such a great outfit!! I love especially your shoes, your bag and your bangle! Great combination!

    Hope you visit me on my blog
    fashionobsession-mieni.com

    OdpowiedzUsuń
  8. witaj :))) dziękuję bardzo za przemiły komentarz u mnie! super wyglądasz!
    z przyjemnością dodaję do obserwowanych :) pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  9. Dziękuję Wszystkim za odwiedziny i miłe komentarze;0pozdrowionka dla każdej z osobna:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Witaj Natalko:) super widzieć Cię na blogspocie:) świetnie wyglądasz jak zawsze:) szpilki boskie!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;)Staram się odpowiedzieć na każdy :)