dodaj do obserwowanych

14.05.2014

Ważny dzień

Cześć :D

Ostatnio troszkę zaniedbuję bloga, ale już powoli wszystko się u mnie normuje... jesteśmy po komunii, wszystko się udało ,synek  zadowolony, mama też :) Czas leci, moje dziecko już takie duże....
Teraz tylko całkowita przeprowadzka i spokój:)
Długo szukałam co założyć w ten ważny dzień i postawiłam na Mohito
,a mianowicie na ołówkową białą sukienkę i żakiet a'la ramoneska w kolorze miętowym.W dodatkach były beżowe szpilki i biała torebeczka również z Mohito.
Jak wyszło?
Oceńcie :)


 
 

 

 
 
 
 





 
 

22 komentarze:

  1. Wyglądałaś CUDOWNIEEE! Taki żakiet bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ŚLICZNY ZESTAW :))
    Pięknie wyglądałaś !:) Radości dla synka :*
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. O tak, w Mohito mają świetne sukienki, bluzki i spódniczki :) Super, że postawiłaś na taką delikatną dziewczęcość, nie tak jak wszyscy pewnie czerń i biel :) Wspaniale wyglądałaś :) Na pewno sama ataki zestaw bym wybrała :)

    OdpowiedzUsuń
  4. wyglądasz rewelacyjnie:) bardzo kobiecy zestaw:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie wyglądałaś! Sukienka bardzo kobieca i dobrze dobrana do okazji. I żakiecik fajny.

    OdpowiedzUsuń
  6. synek powinien być dumny z takiej mamy, rewelacyjnie wyglądałaś kochana:)
    Pozdrawiam serdecznie
    Zocha-fashion

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie! Wszystko idealnie dobrałaś.
    Pozdrawiam cieplutko :):):)

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądasz przepięknie
    pasują Ci jasne kolorki
    piękna torebka

    pozdrawiam serdecznie
    Marcelka Fashion

    OdpowiedzUsuń
  9. Biel z miętą idealnie ze sobą współpracują :) Ślicznie wyglądasz :)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo mi się podoba, śliczny look:)
    Obserwuję, zapraszam również do mnie, gdzie spotkasz nowe spojrzenie na modę w męskim wydaniu, pozdro xd

    OdpowiedzUsuń
  11. Super stylizacja :) Będę zaglądać częściej, zapraszam w wolnej chwili do mnie:

    http://fashionbynovika.blogspot.co.uk/ pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo elegancko, bardzo świeżo, dobrze że dałaś dużo złotych dodatków przez to jest wytwornie. Mohito ma fajne ciuchy, też lubię ten sklep. Bardzo ładnie wyglądasz, a dzieci, rosną szybko oj szybko, najdłużej w podstawówce, a potem to tak czas leci że hej

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale Mateusz jest już duuuży!A jaką ma ładną mamusię:):*Pięknie,Kochana:***

    OdpowiedzUsuń
  14. Kochana, nominowałam Cię do Liebster Award, zapraszam do mnie:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Hej Natalko;))

    Nominowałam Cię Kochana,do Liebster Award,jak masz ochotę ,to zapraszam do zabawy,pozdrawiam;))

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za wszystkie komentarze i nominacje!<3

    OdpowiedzUsuń
  17. dziękuję za wszystkie komentarze i nominacje!<3

    OdpowiedzUsuń
  18. zestaw idealny, uwielbiam pastele! ;);*

    OdpowiedzUsuń
  19. Przepięknie wyglądasz! Bardzo lubię pastele :)

    http://fashionbymegii.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;)Staram się odpowiedzieć na każdy :)