dodaj do obserwowanych

10.02.2014

Futrzak i pantera

hej,hej :D

Pogoda ostatnio zachęca do spacerów, jak słoneczko świeci, to od razu życie staje się piękniejsze :D
Od razu przychodzi chęć na parę fotek :)
Taaaką zimę to ja lubię :D

Futrzaka bardzo lubię i dość często zakładam na ramoneskę.Czapkę zakupiłam niedawno i jest idealna w takie "cieplejsze"dni, gdyż nie jest za gruba i ma wg mnie bardzo fajnego złotego tygrysa :D





















 buty-deichmann
spodnie-vero moda
futrzak-takko fashion
torebka-mohito
czapa-ny

BUZIAKI <3

24 komentarze:

  1. rewelacyjny zestaw:) świetny futrzak:)

    OdpowiedzUsuń
  2. świetny zastaw , też lubię pospacerować w słoneczne dni, zimowe pochmurne dni bardzo mnie dołują więc czekam z utęsknieniem na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. świetnie wyglądasz:D buty rewelacyjne:D

    OdpowiedzUsuń
  4. bardzo fajne buty:)
    http://cheersmyheels.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. świetne futerko:)
    pozdrawiam
    woman-with-class.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. świetny wygląd, kocham czernie i skóry, a skórzane czernie to już w ogóle:D poza tym Twoje buty <3 panterka jest boska :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajną wiosnę mamy tej zimy <3 ajjjććć... już nie mogę się doczekać lżejszych zestawów :) Futrzak czadowy, dodaje niebanalnego charakteru całości :) Gorąco Cię pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Love your outfit, beautiful pictures. Would you like to follow each other on gfc, bloglovin, and Facebook? Let us know.
    a beautiful maison

    a beautiful maison

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie dziś też piękne słoneczko:)super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Buty mi się od razu rzuciły do oczu :) Są piękne!
    A takie futrzaczki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Buty mi się od razu rzuciły do oczu :) Są piękne!
    A takie futrzaczki uwielbiam!

    OdpowiedzUsuń
  12. Świetnie Tobie w czapkach;),futrzak zawsze się przydaje,u mnie na porządku dziennym,przy tym codziennym zimnie,brrr,piękna,stylowa torebka,pozdrawiam Natalko;))

    OdpowiedzUsuń
  13. genialne połączenie z tą kamizelką :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Totally love your boots =)

    http://mypetitecorner.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. jak zawsze idealnie:D
    http://rozaliafashion.blogspot.com/2014/02/elegancki-szyk.html

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny secik i extra futrzak.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetnie wyglądasz , również lubię takie zimy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;)Staram się odpowiedzieć na każdy :)