dodaj do obserwowanych

2.09.2013

Czacha i ćwieki:)

Cześć:)

Stylizacja, którą dziś prezentuję jest z soboty, kiedy za oknem jeszcze było bardzo ciepło, dzisiejsza pogoda nastraja mnie już na jesień, szaro, buro i ponuro......Lato jednak ma wrócić już w środę, więc jeszcze troszkę ciepełka będzie:)
Bluzka, kupiona w nadmorskim House, niby w rockowym klimacie, ale tył bluzki zdobi różowa kokarda, co wg mnie fajnie wygląda. Zresztą oceńcie same:)
Dziękuję za wszystkie komentarze z poprzednich postów, cieszę się, że ktoś mnie czyta i ogląda:)
Buziaki:)
bluzka-house

17 komentarzy:

  1. czadowa bluzka;) super wyglądasz:)

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny top :))
    obserwujemy? jeśli tak to zaobserwuj i napisz w komentarzu
    diylikeit.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczna bluzeczka, pasuje do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Detale decydują o wyjątkowości tego zestawu. Jest ślicznie:)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Torebka jest super !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny zestaw, super wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super zestaw. :) Świetny blog! Obserwuję :* Mam nadzieję, że ty też to zrobisz, jeśli Ci się u mnie spodoba. ;) BUZIAKI :* Będę tu częściej wpadać. Czekam na nowy post :)
    Zapraszam do mnie Blog modowy What is in the hat? KLIK!/Bloglovin

    OdpowiedzUsuń
  8. Koszulka jest fantastyczna!
    Dziękuję za miłe słowa u mnie na blogu ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. rewelacyjna torebka <3

    http://magia-siostr.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. torebka przykuwa uwagę:)
    co powiesz na wzajemną obserwację?

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetna stylizacja, wszystko fajnie dopasowane
    ja również obserwuję ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. rewelacja jeansy najlepsze kisess http://annainfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  13. ciekawa ta czacha:) a ćwieki uwielbiam:)

    może obserwujemy?:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ćwieki kocham i się do tego przyznaję bez bicia. :-)

    Bardzo podoba mi się Twoja stylizacja i oczywiście również oddaję i będę wpadać częściej. :-*

    OdpowiedzUsuń
  15. Dziękuje ślicznie za wszystkie komentarze:)Jest mi bardzo,bardzo miło:)
    I zapraszam na kolejne posty:)
    pozdrawiam,
    Natalia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszystkie komentarze;)Staram się odpowiedzieć na każdy :)